Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Garantie & defecten

Hoe is het geregeld met garantie?

Garantietermijn

Wanneer je een product bij ons koopt heb je te allen tijde, mits het product normaal gebruikt wordt, recht op een goed product. Mocht een product niet aan jouw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover jou nakomen. Je dient daarvoor in ieder geval binnen twee weken na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen.

Na jouw mededeling onderzoeken wij of wij het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen moeten/kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op de korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij jou de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. Je krijgt dan de aankoopprijs (of een gedeelte) van ons terug. 

Stappenplan

Wil je een artikel retourneren voor garantie? Dan vragen wij jou het stappenplan van de retourprocedure aan te houden. Zo kunnen wij de garantieaanvraag snel en soepel afhandelen.

Kosten

Je kunt een defect of verkeerd geleverd artikel kosteloos en eenvoudig aan ons retour zenden door deze af te geven op een PostNL-locatie bij jou in de buurt.

Wil je een artikel ruilen of retourneren?

Lees dan eerst Retourneren.